Ofattbart spännande.

För mig är det verkligen svårt att förstå att det verkligen kan se ut som på bilden dit jag ska åka. Här sitter jag en liten tjej i Sverige, skator, rådjur, huggormar och rävar.. Det är vad vi har här, vardagsmat för mig (inte bokstavligen, jag är vegeterian) och där ett helt fantastiskt utbud av excotiska djur som ingen svensk kommer uppleva vilt om de inte tar sig dit själva. Jag är glad att jag kommer göra denna resan, det är lite overkligt, tänk att jag gör detta helt själv. Denna gång har jag ingen släkting som kommer ta emot mig på flygplatsen, ingen vän jag ska bo hos eller bekant som åker med. Detta kommer jag göra helt på egen hand. Det är så spännande att jag själv inte tror på det, inte än, men snart kanske. Snart är jag där.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback